piątek, 22 lipca 2011

"Projekt Prusland" Odpowiedzi


Od dłuższego czasu otrzymuję sporo pytań na gg dotyczące projektu. Fakt, że tak wiele osób zainteresowało się projektem i zastanawia sie nad samym udziałem w przedsięwzięciu mile mnie zaskoczyło.
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i za chęć wstąpienia w szeregi pruskich wojsk.

Tak, więc odpowiem na pytania najczęściej kierowane do mnie przez osoby zainteresowane wstąpieniem w szeregi PP:

-Czy "Projekt Prusland" będzie zajmować się stroną Litewską?

Tak, osoby chętne wstąpienia w szeregi wojsk Wielkiego Księstwa Litewskiego są mile widziane i w projekcie będą wspierane na wszelki możliwy sposób.

-Czy w PP można zająć się odtwarzaniem Krzyżaka?

Jeśli chodzi o typowych Krzyżaków w białych płaszczach i w błyszczących zbrojach to niestety "NIE". Chodzi mianowicie o trzymanie się historycznych faktów i kierowanie się inicjatywą, jaka ma miejsce wśród niektórych osób polskiego RR "Nie mam konia, nie zabieram się za rymcerzowanie".
Jednak chciałbym zaznaczyć, że, pół bracia zakonni i knechci są mile widziani w szeregach PP ze względu na możliwość występowania synów pruskich wodzów w szeregach zakonnych, (ale o tym później).

-Czy do PP mogą wstąpić osoby poniżej 18 roku życia?

Tak oczywiście osoby niepełnoletnie mogą brać udział w projekcie i czynnie uczestniczyć w imprezach PP.

Odpowiedzi dotyczące stroju, pancerza i wyposażenia osobistego mogą być bezpośrednio kierowane do mnie na gg a rekonstrukcje stroju i innych elementów wyposażenia będą zamieszczane, co jakiś czas na Blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz