środa, 21 marca 2012

Bałtowie dzisiaj :)

http://www.vilkatlakai.tai.lt/

Dożo na ich temat nie wiem, jednak jak widać zajmują się odtwarzaniem (jeśli tak to można nazwać) kultury bałtyjskiej z różnych wieków.
Niektóe elementy to cuda i dziwy ale cóż kto tam wie, może uda się coś dowiedzieć od nich :) Choć lamelki i pancerzyki płytkowe mają fajniusie.
Zresztą wydaje mi się ze podejskie grupy z Litwy jest identyczne jak w polskim RR.
Ogólno pojęte złożenie każdego reko "Najważniejsze by być opancerzonym i mieć przeszywkę".
Bo przeszywka to podstawowa forma ochrony tułowia.... i jak ktoś nie ma przeszywki to jest nie historyczne i niebezpieczne............... jak ja coś takiego słuszę to.....załamka.
Panowie, jeśli na wschodzie zbrojni mieli pod pancerzykami tuniki czy inny strój to gdzie kurna felek przeszywki !!!!
Jak ktoś mądry mi pokaże przeszywkę z XIV wieku na wschodzie gwarantuję mu kratę piwa !!!
Zresztą temat strojów i pancerzyka już niedługo na blokowisku będę omawiać dlatego proszę o cierpliwość i mareczku ja cie błagam jak jeszcze raz pokażesz mi swój rondel to obsmaruję cię na pudelku czytaj Freha :P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz